W październikowym numerze magazynu ekonomicznego „Polish Market” ukazał się wywiad z założycielem i prezesem LfC Lechosławem Ciupikiem. Pojawienie się na łamach magazynu, który szczególnie aktywnie promuje najważniejsze dokonania polskiej gospodarki, jest szczególnym wyróżnieniem, zwłaszcza, że w tym roku firma świętuje 25-lecie swojej działalności.
Wywiad z Lechosławem F. Ciupikiem poświęcony jest podsumowaniu 25-letniej historii firmy i jej najważniejszym zasadom funkcjonowania. Przybliżone zostały trudne początki firmy, najważniejsze w jej historii kroki milowe, kluczowe obszary działalności oraz największe sukcesy. Szczególnie podkreślono rolę zaangażowania i pasji jej założyciela, które sprzyjały rozwojowi firmy i sprostaniu wymogom konkurencyjności na najwyższym, światowym poziomie.
Tworzone od ponad ćwierć wieku innowacyjne technologie medyczne LfC dla leczenia schorzeń kręgosłupa są obecnie rozpoznawalną na całym świecie marką i jednym z przykładów na efektywną promocję osiągnięć polskiej gospodarki.
Link do październikowego wydania „Polish Market”:
– okładka